موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان راه‌اندازی ۶۰۵ پویش مردمی برای کاشت درخت در خراسان رضوی رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ آمار بالای پوسیدگی دندان در کودکان ایرانی | ۲۰ توصیه مهم و کاربردی برای مراقبت از دندان کودک دلایلی که موجب تلخی دهان می‌شود + راهکار‌هایی برای رفع آن با تغییر رنگ زبان‌تان، بفهمید که چه بیماری دارید زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار از زلزله گناوه | ثبت ۱۳ پس لرزه تاکنون + عکس

  • کد خبر: ۶۴۴۵۹
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
آخرین اخبار از زلزله گناوه | ثبت ۱۳ پس لرزه تاکنون + عکس
بوشهر در پی وقوع زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر بندر گناوه در استان بوشهر و در پی آن احساس شدن در استانهای فارس و خوزستان، تاکنون حدود ده روستا در مرکز وقوع زلزله دچار خساراتی از جمله ترک‌خوردگی دیوارها و تخریب منازل شده اند و تیم ارزیابی در حال بررسی سطح خسارت و نیازهای زلزله زدگان است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در زمین لرزه صبح امروز در بندر گناوه تعداد ده روستا در مرکز وقوع زلزله دچار خساراتی از جمله ترک‌خوردگی دیوارها و تخریب منازل شده‌اند.

 

غلامرضا حاجیانی با بیان اینکه در یکی دو ساعت اول اقدامات ارزیابی انجام می‌شود، افزود: تیم‌های ارزیابی در روستاها در حال بررسی خسارات هستند، در سرکشی از روستاهای منطقه برخی از منازل دچار ترک خوردگی و یا تخریب شده‌اند.

 

ثبت 13 پس لزره تااکنون

آخرین اخبار از زلزله گناوه | ثبت ۱۳ پس لرزه تا اکنون + عکس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه تمام نیروهای هلال احمر آماده باش هستند، ادامه داد: باید نتایج ارزیابی‌های اولیه مشخص شود و بعد تیم‌ها مستقر می شوند تا بتوانند کار رساندن آذوقه و سایر اقدامات کمک رسانی و امدادی را انجام دهند.

 

به گفته اهالی شهرستان، در روستای محمدصالحی و اطراف آن، ترک‌خوردگی بعضی از منازل گزارش شده و نیروهای راهداری و هلال احمر در آماده باش هستند.

 

یکی از ساکنان مناطق زلزله زده هم گزارش داده است گله ای زیر آوارناشی از زلزله در کوهستان "شول" مانده است و تلاش اهالی برای کمک‌ به این دامدار موفق نبوده است.

 

همچنین تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر به گناوه اعزام شده‌اند تا در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهند. تاکنون گزارش دقیقی از خسارات احتمالی این زلزله‌ گزارش نشده است.

 


 

برای تماشای عکس‌ها در سایز بزرگتر و با کیفیت بیشتر بر روی آنها کلیک کنید

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->